usssh

fyfan vilken dag.. höll en redovisning som fyllde nästan alla A kriterier med slutade endå på betyger D pga att jag missat EN ENDA JÄVLA C KRITERIE.. det är ju bara så in i helvetes sinnessjukt! men jaaa utöver det så har väl dagen varit ganska så bra, varit på UF mässa vilket var lite smått intressant eftersom att jag själv kanske ska stå där nästa år. ska faktiskt bli lite roligt att få känna på att starta något eget! men nu är jag trött och jätte seg i hela kroppen och förutom det så ligger jag även och fryser något så extremt.. så nu ska jag burra in mig i mitt sköna täcke med mina varma mjukiskläder och bara mysa framför en film! godnatt

puss&kram -L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0