plugg söndag

är helt jävla slut i hjärnan efter allt plugg, men endå så måste jag fortsätta.. aja det är bara att hålla ut! men va iaf precis nere och käkade revbensspjäll med familjen, muuuums! och nu sitter jag och käkar en glassbåt som lite efterrätt. Inatt så åker min pappas fru till spanien, så nu är det bara jag, pappa och syskonen hemma i en vecka, får vi se hur det kommer gå! haha. sen på lördag så åker pappsen till österrike, vilket resluterar i att jag tar hand om ungarna, men det är bara i två dagar så det ska bli supermysigt! men nu kallar plugget.. så får väl återvända så att jag blir klar och kan skicka in min uppsats! hoppas att ni alla har en mysig söndag!
 
 
puss&kram -L

Kommentarer
Postat av: wtfff

krydd vacker du e asså, helt sjukt.. va jag hade gjort för en chans med dig!

2013-03-04 @ 00:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0