party people

kan ju börja med att berätta att jag nog drack men aning mycket igår.. vilket resulterar i att jag idag känner mig döende.. aja manska inte klaga, för visst är det skönt att känna att man lever? va iaf på middag igår med syskonen hos deras mormor och sen lämnade jag dem två minsta där för att gå och möta erica pch elli för att gå hem och kolla melodifestivalen hemma hos mig och bara mysa. sen vid 11 tiden så skrev sofie och frågade om jag va sugen på att dra ut, så det blev en liten skojig spontanare med hemne ovh essan! hade så otroligt skoj och träffade så många härliga människor! sen kom jag hem vid fem och somnade direkt. tackar så himla mycket till alla personer som medverkade! ni är underbara!





puss&kram -L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0