att du sjönk så lågt

är nu hemma och försöker plugga så bra jag kan.. men är inte på så himla bra humör. allt är bara skit just nu.. du va den där speciella personen jag absolut inte ville skulle försvinna. all denna tid så har jag bara gått runder i ett stort jävla moln fyllt av falska förhoppningar vilket gör att detta nu gör så himla mycket mer ont än vad det egentligen borde göra. du betydde så mycket för mig vilket jag nog aldrig tror att du förstod.. men nu är det bara att släppa allt, gå vidare och glömma.. men det är inget av det jag vill.

Kommentarer
Postat av: nånrandomsnubbe

sjukt va du förtjänar bättre än vad du beskriver i detta inlägg. you just don't know..

2013-02-27 @ 00:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0